عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 6 آذر 1396
بازدید : 2778
نویسنده : وحید

عکس های حادثه

 

 

مشخصات کامل حادیثه:

 

نام کامل: حادیثه آچیق گوز (به ترکی: Hadise Açıkgöz)

 

زمینه فعالیت ها: خواننده، ترانه‌سرا، مجری، رقصنده

 

متولد: ۲۱ اکتبر ۱۹۸۵

 

زادگاه: مول (بلژیک)

 

ملیت: ترک

 

بیوگرافی حادیثه:

 

حادیثه آچیق گوز (به ترکی: Hadise Açıkgöz) (زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۵ (میلادی) در بلژیک)، خواننده و ترانه‌سرای معروف ترک است.

 

او حرفهٔ خوانندگی را در سال ۲۰۰۴ میلادی و با تک‌آهنگ «sweat» (به فارسی: شیرین) آغاز کرد. اولین آلبوم حادثه در بلژیک جایزهٔ «TMF» و در ترکیه جایزهٔ «Altin Kelebek» را نصیب خود کرد.

 

 

 

حادیثه در سال ۱۹۸۵ در شهر مول بلژیک به دنیا امد. پدر او تُرک و مادرش از تبار ترکهای کوموک داغستان است که از شهر سیواس ترکیه به بلژیک مهاجرت کرده‌اند. او دارای یک خواهر و یک برادر و فرزند دوم خانواده‌است. نام او قبلاً توسط پدر و مادر بزرگش انتخاب شده بود. وقتی که حادیثه ۱۱ ساله بود مادر و پدرش جدا شدند.

 

بنا به یک نظرسنجی او یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های ترکیه‌است

حادیسه در سال ۲۰۰۶ برنامه ستاره پاپ ترکیه (ترکی:Popstar Türkiye) ارایه کرد که حدود ۲۰ میلیون بینده در هفته داشت. حادثه همچنین در سال ۲۰۰۸ توانست در کشور بلژیک جزو داوران ایکس فکتور شود، وی در سال ۲۰۱۲ داور برنامه صدا در تلویزیون ترکیه شد.

حادیسه به نفع بیماران سرطانی در کشور بلژیک به همراه بعضی از هنرمندان معروف بلژیکی کنسرتی را برگزار کرد که یک میلیون یورو حاصل فروش بلیت ان برنامه شد.

وی در ایران طرفداران بسیاری دارد، او همچنین در کشورهای دیگر خاورمیانه نیز طرفدارانی دارد.

 

آلبوم های حادیثه:

 

۲۰۰۵ Sweat (به فارسی: شیرین)

۲۰۰۸ Hadise

۲۰۰۹ Fast Life (به فارسی: زندگی سریع)

۲۰۰۹ Düm Tek Tek (به فارسی: دومین تک تک)

 

۲۰۰۹ Kahraman (به فارسی: قهرمان)



:: موضوعات مرتبط: عکس بازیگران زن , زندگی نامه افراد مشهور , ,
:: برچسب‌ها: حادثه خواننده ترک , عکس ,
تاریخ : دو شنبه 5 آذر 1396
بازدید : 1961
نویسنده : وحید

 

جلوگیری از پوسیدگی دندان با خوراکی ها:

 

ü      تخم مرغ

 

این گزینه غذایی سرشار از ویتامین دی است. این ویتامین به طور فعال با پوسیدگی دندان مبارزه می کند. ویتامین دی همچنین به جذب کلسیم در بدن و افزایش سلامت استخوان ها و دندان ها کمک بیشتری می کند.

 

ü      سیب زمینی شیرین

 

غذایی سرشار از ویتامین آ است. ویتامین آ برای عملکرد بزاق دهان حیاتی است و pH دهان شما را حفظ می کند. بنابراین مانع پوسیدگی دندان می شود. نکته شگفت انگیز این که، میزان پتاسیم موجود در این نوع سیب زمینی از موز بیشتر است.

 

ü      ماست

 

سرشار از کلسیم، ویتامین دی، و پروبیوتیک های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. مواد غذایی سرشار از کلسیم در ساخت مینای دندان ها بسیار موثر هستند. برای کمک به جذب کلسیم موجود در لبنیات، مصرف ویتامین دی و مواد غذایی سرشار از منیزیم و فسفر را فراموش نکنید.

 

ü      توت فرنگی

 

غنی از ویتامین سی برای کمک به بهبود زخم های دهانی است و تقویت کننده لثه ها نیز محسوب می شود.

 

ü      کره

 

این نوع چربی منبع خوبی از ویتامین ب ۱۲ برای مبارزه با بیماری های *پریودنتال است. ویتامین ب ۱۲ در بهبود زخم های دهانی و حفظ سلامت لثه ها نیز نقش دارد. کاهش مصرف ویتامین ب ۱۲ منجر به پیشرفت عفونت های لثه مانند *ژنژیویت و در نهایت از دست رفتن دندان ها می شود. سویا، برنج، پنیر و محصولات حیوانی سرشار از ویتامین ب ۱۲ هستند.

 

*بیماری پریودنتال یا پیرادندانی periodontal disease: به بیماری بافت‌های نگهدارنده دندان‌ها گفته می‌شود. بافت‌های نگهدارنده دندان‌ها عبارتند از لثه، الیاف اتصال دهنده دندان به استخوان و بافت استخوانی اطراف دندان. اگر بهداشت دهان و دندان به درستی رعایت نشود با ایجاد پلاک دندانی و ترشح سموم از میکروب‌های آن بافتهای مجاور تحت تأثیر قرار می‌گیرند. اگر مشکلی در هر یک از اجزا، نگهدارنده دندان در استخوان ایجاد شود فرد دچار بیماری پریودنتال شده است. این بیماری در مراحل اولیه یا درگیر کردن لثه باعث ایجاد التهاب لثه می‌شود که با خونریزی در هنگام لمس یا مسواک زدن آغاز می‌شود. در مراحل بعدی با درگیر شدن الیاف نگهدارنده و استخوان به مراحل پیشرفته تری می‌رسد. با فرارسیدن حالت پیشرفته این بیماری دندان‌ها لق شده و از دست می‌روند.

 

*ژنژیویت Gingivitis: یا التهاب لثه به حالتی گفته می‌شود که پلاک‌های دندانی در خط لثه تجمع پیدا می‌کند و باعث تحریک لثه و حساس شدن آن می‌شود که گاهی خونریزی هم پیدا می‌کند.

 

ü      آووکادو

 

سطوح بالای پتاسیم در این میوه به پیشگیری از پوسیدگی دندان ها کمک می کند. پتاسیم یک ماده معدنی برای تقویت و جلوگیری از شکستگی استخوان ها نیز هست.

 

ü      آجیل

 

سرشار از فسفر برای محافظت از سلامت دندان ها است. نشان داده شده که غذاهای غنی از فسفر برای محافظت از مینای دندان و کاهش خطر ایجاد حفره های دندانی و همچنین خنثی سازی اسید در دهان موثرند.

 

ü      لوبیا

 

 

یکی از منابع غنی از پروتئین های گیاهی است و محتوای بالای فسفات در آن برای سلامت دندان ها مفید است. دندان های شما از کلسیم و فسفات تشکیل شده و بنابارین مصرف فسفات می تواند به جلوگیری از پوسیدگی دندان ها کمک کند.



:: موضوعات مرتبط: سلامت و بهداشت , ,
:: برچسب‌ها: دندان , پوسیدگی دندان , سالم ماندن دندان ,
تاریخ : یک شنبه 5 آذر 1396
بازدید : 2762
نویسنده : وحید

 

 

 

او از 5 سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بخوم آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و پس از بازگشت به ایران علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد . پدر یکی از دوستان او استاد مسعود میردامادی صدای او را شنید و با تایید استعداد و صدای بابک جهانبخش بهترین مشوق او شد و این باعث شد تا بابک جهانبخش شروع خیلی حرفه ای را آغاز کند و دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که در آن زمان با تایید محمد علی معلم همراه بود و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود ، در اوایل ، موسیقی بابک جهانبخش سبک پاپ سنتی را دنبال می کرد اما به پیشنهاد یکی از اساتید موسیقی تغییر سبک پاپ سنتی به پاپ را به او دادند و با پذیرش این پیشنهاد باعث شد تا چند سالی وقفه در فعالیتهای او بیفتد اما در این مدت او به آموزش و فراگیری دیگر دوره های موسیقی پرداخت و سرانجام در سال 82 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 84 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد

آلبوم دوم او درسال 87 با نام بی اسم ، آلبوم سوم او در سال 89 با نام احساس و آلبوم چهارم او در سال 90 با نام زندگی من را منتشر کرد .

از مواردی که می توان در مورد بابک جهانبخش یاد کرد اینکه او پس از یادگیری پیانو نوازندگی گیتار را نیز فرا گرفت و سپس مبانی آهنگسازی و تنظیم دوره های تئوریک موسیقی را زیر نظر اساتید بزرگ موسیقی همچون مرتضی دلشاد مجتبی میرزاده مسعود میردامادی و....... را طی کرده و با موفقیت به اتمام رسانده است .تصاویر بابک جهانبخش
بابک جهانبخش در رزومه کاری خود اجرای چند تک آهنگ مناسبتی را نیز داردکه آنها در آلبوم هایی با نام هشت ، خاص و ...... ارائه شده است همچنین او چندین تیتراژ تلویزیونی و سینمایی را نیز اجرا کرده است .
او با برگزاری کنسرت های فراوانی در ایران و خارج از کشور تجربه بسیار خوبی در زمینه اجرای زنده دارد .
بابک جهانبخش هم اکنون در حال تهیه و انتشار آلبوم پنجم خود با نام من و بارون است که این آلبوم ، آلبوم متفاوتی از او خواهد بود ، این آلبوم به تهیه کنندگی محمد رضا خانزاده مدیر برنامه خود و مدیر عامل شرکت اکسیر نوین در حال تهیه می باشد .

دانلود البوم بی نام


دانلود البوم چی شده

دانلود البوم کالکشن

 

دانلود البوم  احساس

 

دانلود البوم منو بارون



:: موضوعات مرتبط: عکس بازیگران و خوانندگان مرد , زندگی نامه افراد مشهور , خوانندگان معروف , ,
:: برچسب‌ها: بابک جهانبخش , زندگی نامه , تصاویر , دانلود اهنگ ,
تاریخ : یک شنبه 5 آذر 1396
بازدید : 1217
نویسنده : وحید

 

۱. نوشیدنی چربی سوز خیار
این نوشیدنی گوارا شامل مواد زیر است:

۱ عدد خیار؛
یک دسته‌ی کوچک جعفری؛
۱ عدد لیمو؛
۱ قاشق غذاخوری زنجبیل تازه‌ی رنده شده (اگر زنجبیل تازه در دسترس‌تان نبود می‌توانید از مقداری پودر آن هم استفاده کنید)؛
۱ قاشق غذاخوری آب آلوئه‌ورا (صبرزرد)؛
نصف لیوان آب.
تمام این مواد را با هم مخلوط کنید (می‌توانید آنها را در مخلوط‌کن بریزید و خوب میکس کنید). این نوشیدنی را می‌توانید به مدت یک ماه هر شب قبل از خواب میل کنید. بعد از یک ماه اگر فکر کردید که بهتر است مصرف آن را ادامه بدهید، می‌توانید با یک هفته وقفه، خوردن آن را برای یک دوره‌ی یک‌ ماهه‌ی دیگر شروع کنید.
۲. نوشیدنی لاغری خیار تازه و لیمو ترش
اسم این نوشیدنی را گذاشته‌ام نوشیدنی طراوت‌بخش. موادی که در آن به‌کار رفته است عبارتند از:

۱ عدد لیمو ترش؛
۲ عدد خیار؛
۱ عدد پرتقال بزرگ؛
مقداری عسل و نعنا (اگر طعم آنها را دوست ندارید می‌توانید از آنها استفاده نکنید)؛
حدود ۱ لیتر آب (در صورت تمایل می‌توانید از آب‌ گازدار استفاده کنید)؛
یکی از خیارها را رنده کنید و در مخلوط‌کن بریزید، آب پرتقال و لیموترش را به آن اضافه کنید و با آب و عسل خوب مخلوط کنید. خیار دیگر را حلقه حلقه کنید و به همراه تمام مواد دیگر در یک پارچ یا لیوان بزرگ بریزید. اگر طعم تند و تروتازه‌ای مثل نعناع را با این ترکیبات می‌پسندید، مخلوط‌تان را با برگ‌های نعنا به‌عنوان چاشنی تزئین و میل کنید.
۳. نوشیدنی لاغری گلابی و مریم‌گلی
برای نوشیدنی خوش طعم مریم‌گلی و گلابی باید این مواد را در اختیار داشته باشید:

۱۰ عدد برگ تازه‌ی مریم‌گلی؛
۱ عدد لیموترش؛
۲۵۰ میلی‌لیتر آب گلابی (می‌توانید آب گلابی تازه را خودتان در منزل بگیرید. اگر از آب میوه‌های صنعتی استفاده کنید، مراقب باشید زیاد شیرین نباشد)؛
۲۵۰ میلی‌لیتر آب (اگر دوست دارید آب‌گازدار اضافه کنید)؛
۱عدد گلابی؛
کمی یخ.
لیموها را حلقه‌ حلقه و گلابی را نگینی خرد کنید و در یک پارچ بریزید و کنار بگذارید. مریم‌گلی‌ها را ریز کنید یا در میکسر خرد کنید تا به‌صورت خمیر در بیاید. یخ‌ها را در مخلوط‌کن بریزید و خرد کنید. آب گلابی و نعنا را هم اضافه و مخلوط کنید. سپس مخلوط‌تان را به لیموها و گلابی‌های خرد شده اضافه کرده، میل کنید و لذت ببرید.
۴. نوشیدنی چربی سوز گریپ‌فروت و دارچین
این ‌هم یکی دیگر از نوشیدنی‌های محبوب من است که از این مواد تشکیل شده است:

۵۰۰ میلی‌لیتر (نیم لیتر) آب گریپ‌فروت (می‌توانید از آب یک گریپ‌فروت تازه‌‌ استفاده کنید یا آب گریپ‌فروت صنعتی بدون شکر بخرید)؛
۵۰۰ میلی‌لیتر آب گازدار؛
۱ لیوان آب؛
۲ عدد چوب دارچین؛
مقدار خیلی کمی تخم رازیانه؛
برگ نعناع؛
مقداری یخ؛
کمی شکر.
آب، دارچین و شکر را در ظرفی مخلوط کنید و ۵ تا ۱۰ دقیقه روی حرارت بگذارید تا شکر کاملا حل شود و ترکیب به‌صورت شربت دربیاید. شربت را کنار بگذارید تا سرد شود. آب میوه، نعنا و رازیانه را به آن اضافه کنید و در پارچی به همراه یخ با هم مخلوط کنید. نوشیدنی شما آماده است. نوش جان!
۵. نوشیدنی لاغری انرژی‌بخش لیمو
لیمو ترش به خاطر در دسترس بودن، طعم و مزه‌ی بی‌نظیر و خاصیت‌های زیادی که دارد در تهیه‌ی اکثر نوشیدنی‌های انرژی‌بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته باید بدانید لیمو میزان قابل توجهی قند دارد و آن را در نظر بگیرید. حالا ببینیم در این نوشیدنی خوش طعم چه خوراکی‌های دیگری وجود دارد:

۵ عدد لیمو؛
۱ لیتر آب (توصیه می‌کنم برای هیجان‌انگیزتر شدن نوشیدنی‌تان از آب گازدار استفاده کنید)؛
یخ؛
کمی نعنا.
لیمو به تنهایی آن‌قدر جذاب است که احتیاج به همراهی خوراکی خاص دیگری ندارد. آب ۴ عدد از لیموها را بگیرید و یکی را حلقه حلقه کنید و کنار بگذارید، آب لیموها را با آب مخلوط کنید و همراه با یخ، نعنا و لیموهای حلقه شده میل کنید.



:: موضوعات مرتبط: لاغری , ,
:: برچسب‌ها: نوشیدنی , لاغری , لاغری سریع ,
تاریخ : شنبه 4 آذر 1396
بازدید : 1544
نویسنده : وحید

 

 

 

بیوگرافی امید حاجیلی

امید حاجیلی خواننده سبک پاپ متولد دوم مهر 1362 در شهر تهران است. تخصص اصلی او نوازندگی ساز ترومپت و آهنگ سازی بوده که به تدریج به سمت خوانندگی کشیده شد. او آلبوم های آلگرو و حاجیلیتو و دارکوب را تا الان منتشر کرده (در آلبوم دارکوب نوازنده ترومپت بوده).

وی از کلاس اول ابتدایی نواختن تمبک را بصورت تجربی کنار یکی از برادرانش که نوازنده سنتور بود تجربه کرد. از سوم ابتدایی و در سن نه سالگی به نواختن سازهای کیبورد و پیانو پرداخت.

 

او پس از گذراندن دوران ابتدایی و از کلاس اول راهنمایی پس از انکه آزمون های بسیاری را پشت سر گذاشت وارد هنرستان موسیقی پسران شد. در هنرستان موسیقی ابتدا نواختن ویولن را آغاز کرد ولی بدلیل بی علاقگی به این ساز آن را کنار گذاشت و به ترومپت روی آورد.

 

حاجیلی در این زمان به صورت خودآموز در کنار ترومپت آموختن پرکاشن و درام را نیز آموخت. در سال 1377 از هنرستان فارغ التحصیل شد و تا لیسانس در همنجا ادامه داد و بعد از آن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را دانشگاه هنر اخذ نمود.

امید حاجیلی استاد سابق دانشکده موسیقی صداوسیما و استاد حال حاضر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. او یکی از حرفه ای ترین نوازندگان ساز ترمپت میباشد که در بسیار از آلبوم های مطرح خوانندگان ایرانی حضور دارد.

 

حاجیلی سابقه ده سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران ، ارکستر فیلارمونیک تهران ، ارکستر سمفونیک صدا و سیما و …

 

او آهنگ‌ساز و تنظیم کننده چندین ترک در آلبوم‌های مختلف و همکاری با خوانندگانی همچون علیرضا عصار ، سیروان خسروی ، محسن چاوشی ، علی لهراسبی ، خشایار اعتمادی ، حمید حامی ، نیما مسیحا ، اميرانوش ، شاهکار بینش پژوه ، محمد زارع ، جمشید عزیزخانی را داشته است و همچنین رهبر ارکستر چند گروه پاپ از جمله ناصر عبداللهی و رضا صادقی نیز بوده است.

دانلود فول البوم الگرو



:: موضوعات مرتبط: عکس بازیگران و خوانندگان مرد , خوانندگان معروف , ,
:: برچسب‌ها: امید حاجیلی , عکس , بیوگرافی , دانلود البوم ,
تاریخ : جمعه 3 آذر 1396
بازدید : 1055
نویسنده : وحید



:: موضوعات مرتبط: عکس بازیگران زن , ,
:: برچسب‌ها: عکس , ازاده نامداری ,
تاریخ : جمعه 3 آذر 1396
بازدید : 1164
نویسنده : وحید

راهکارهای لاغزی

 

چگونه به سرعت لاغر شویم.

چندگام تا لاغری سریع

 

رژیم لاغری سریع و موثر را می توان از افرادی را که در این زمینه تجربه داشته اند و به واسطه ی رژیم های لاغری خاص به وزن ایده آل رسیده اند جویا شد که یک سری از آنها را در ادامه می خوانید.

روزگار بر مدار لاغرها می چرخد. اگر کمی بیش از حد مجاز وزن داشته باشید نه لباس خوبی خواهید یافت و نه حس و حال خوبی خواهید داشت. جامعه پر شده است از باشگاه و ایروبیک و قرص لاغری و حتی در این اواخر مواد مخدری که می خواهد ابرو را صاف کند و فرد را کمی لاغرتر اما چشم را هم کور می کند و خانواده ای را گرفتار.

 

در این شرایط، بازفید، یکی از معتبرترین سایت های خبری جهان به بررسی عجیب و غریب ترین رژیم های لاغری در جهان پرداخته است؛ بررسی ای که نشان می دهد بشریت برای کمی لاغرتر شدن چه کارها که انجام نداده است.

در دهه 1820، یک رژیم غذایی متداول، رژیم سرکه بوده است. سرکه با آب و یک تخم مرغ خام که در چای انداخته و صرف می شده است. سرکه هنوز هم به عنوان یک رژیم غذایی مورد استفاده قرار می گیرد اما نه با این ترکیب. خصوصا ترکیب تخم مرغ خام با چای که خیلی فاجعه به نظر می رسد و شاید بیش از این که مفید باشد مضر است. تا جایی که سایت بازفید می گوید لرد بایرن، شاعر معروف انگلیسی در سی و شش سالگی به دلیل استفاده از این رژیم غذایی مرده است.

سال 1903 یک رژیم غذایی دیوانه وار و عجیب و غریب دیگر مد شد. در آن زمان می گفتند اگر دوست دارید رژیم بگیرید هر لقمه از غذا را 32 مرتبه بجوید و آن گاه باقیمانده را در ظرف خود برگردانید. حتما شما هم مثل من حالتان کمی بد شده است. معلوم نیست چنین نسخه ای چگونه در یک مهمانی رسمی یا حتی غیررسمی و دوستانه می تواند اجرا شود. البته هم در موازین علمی و هم در توصیه های دینی ما آمده که غذا باید به آرامی خورده شود. محققان می گویند یک غذای نرم باید بین پنج تا ده مرتبه و یک غذای سخت باید تا 30 مرتبه جویده شود. با وجود این حتی اگر اثر جویدن پذیرفته شود در مورد خالی کردن بقیه غذای جویده شده نمی توان مذاکره کرد.

17 سال بعد یک رژیم فوق العاده موثر دیگر وارد فضای لاغری شد. هر وقت دوست دارید غذا بخورید یک نخ سیگار دود کنید. این رژیم برای زمانی بود که ادعا می شد بین نیکوتین و اشتها رابطه مستقیمی برقرار است و چنین ادعایی مورد استفاده کارخانه های سیگارسازی، بخصوص برای جلب مشتریان خانم به کار رفته است. با این حال این فرضیه این روزها به طور کامل مورد تردید قرار گرفته است. حالا فرض محال اگر لاغری با سیگار اتفاق بیفتد، آدم باید برود سیگار بکشد؟ مضرات خود سیگار پس چه می شود، قرار است کاهش وزن به چه قیمتی به دست بیاید؟

عقیده ها در مورد لاغری از گذشته تا کنون

 

با گذشت زمان پیشنهادها برای اصلاح اوضاع بدتر می شد. در سال های دهه 1950 به مردم توصیه رقت انگیزتری شد؛ یک بچه کرم بخورید تا لاغر شوید! می گفتند آن کرم با استفاده از مواد غذایی خورده شده توسط فرد رشد می کند و مانع چاقی می شود. با وجود این، نحوه متقاعد کردن یک انسان برای خوردن یک کرم زنده، سوالی است که باید از پیشنهاد دهندگان این رژیم غذایی پرسیده شود.

سال 1954 یک رژیم ظاهرا علمی به مردم پیشنهاد شد. یک نان، یک تکه گوشت، یک میوه و یک سبزی بخورید و پس از آن هورمون HCG یا گنادوتروپین جفتی انسان را به بدن تزریق کنید. فارغ از بحث های علمی پیرامون این رژیم، نفس استفاده از داروی خارجی برای لاغری نکته ای است که می تواند به عنوان سنگ بنای کج دیوار رژیم لاغری دیده شود. چیزی که این روزها در مورد قرص های لاغری هم گفته می شود.

در دهه 1990، به مردم توصیه شد وعده غذایی با غذای نوزادان برای خود مهیا کنند و به وسیله آن رژیم بگیرند. خاصیت این وعده های غذایی این است که در حجم کم، کالری بسیار بالایی دارد و البته برای بسیاری از افراد نوستالژیک هم هست. با وجود این تصور باز کردن سرلاک توسط یک مدیرعامل در سلف سرویس اداره هم بسیار خنده دار است.

سال 2000 ، بشریت به یک رژیم خارق العاده دیگر رسید. هر روز بیش از پنج گلوله پنبه ای را آغشته به آبمیوه کنید و بخورید! این باعث می شود که معده شما پر شود بدون این که به وزن شما افزوده شود. با این حال مخترعان این رژیم غذایی ندانستند که چنین کاری می تواند باعث انسداد روده شود و هزار مشکل جدید برای فرد متقاضی لاغری ایجاد کند.

سال 2010 به مردم آمریکا توصیه شد نوعی کیک به نام توینکی را امتحان کنند. این نوع کیک در سال های 1930 به بازار آمریکا آمد و بیشتر از آن که یک رژیم غذایی معتبر باشد به نظر یک تبلیغ تجاری برای شرکت تولیدکننده این کیک ها بود.

 

این روزها هم به طور گسترده به مردم توصیه شده که هر چه دوست دارند بخورند ولی از یک نوع ماده غذایی باشد. مثلا سه پرتقال در یک روز بخورید. ظاهرا این مشابه بودن غذا باعث خواهد شد در نهایت لاغری به سراغتان بیاید. البته باید بدانید در این صورت حجمی از مواد غذایی مورد نیاز بدن را در اختیار نخواهید داشت. حالا اگر به دنبال لاغری هستید دور این رژیم های عجیب و غریب را خط بکشید و به این بیاندیشید که هیچ چیز مهم تر از سلامتی شما نیست.

 



:: موضوعات مرتبط: لاغری , ,
:: برچسب‌ها: لاغر , لاغری سریع ,
تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 941
نویسنده : وحید



:: موضوعات مرتبط: عکس های جالب , ,
:: برچسب‌ها: رکوردهای گینس , قد بلندترین مرد دنیا ,
تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 861
نویسنده : وحید



:: موضوعات مرتبط: عکس های جالب , ,
:: برچسب‌ها: رکوردهای گینس , بزرگترین موش دنیا ,
تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 888
نویسنده : وحید



:: موضوعات مرتبط: عکس های جالب , ,
:: برچسب‌ها: رکوردهای گینس , بزرگترین گوسفند دنیا ,
به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای عکس ،دانلود رمان و آدرس zoodbia.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com